ماسه رزينی با چسب سيليکات سديم

ماسه رزینی با چسب سیلیکات سدیم به عنوان مصالح اصلی تولید قالب های ماسه ای معروف می باشد. این ماسه ها در کارگاه های تولیدی توسط وسایل و ابزار آلات مشخص و مخصوص تولید می شود. ماسه های رزینی همیشه یک اختلاطی ماسه ای از جنس سیلیس با رزین فنولیک دارند. این اختلاط همواره با توجه به روش های تولید در کارگاه ها و کارخانه ها به روش های گوناگونی تولید می شوند.

فروش ماسه رزینی در شرکت مهندسی بازرگانی پرومت با چسب سیلیکات سدیم عرضه می گردد و عرضه ماسه رزینی با توجه به حجم و مقدار دلخواه مشتری قابل ارائه است. در ساخت و تولید ماسه رزینی با چسب سیلیکات سدیم از انواع مواد مختلف نظیر انواع روان کننده ها، انواع اسید های فعال و انواع کاتالیزور ها استفاده می گردد. در واقع می توان گفت که برای ساخت ماسه رزینی با چسب سیلیکات سدیم از انواع ماشین آلات مختلف در کارگاه ها و کارخانجات تولیدی استفاده می شود. این امر سبب می گردد تا روش های تولیدی مختلفی وجود داشته باشد.

برای معرفی بیشتر ماسه رزینی می توان صنایعی که از این ماسه استفاده می شود مثل صنعت ریخته گری ماسه ای و سایر مواد و مصالح مرتبط با آن را تشریح کرد. همچنین در ادامه کاربرد ماسه رزینی با چسب سیلیکات سدیم را بصورت جزئی تر بیان می کنیم.

بیشتر بخوانید: ماسه رزینی چسب سرد

مواد و مصالح تولید ماسه رزینی با چسب سیلیکات سدیم

همواره برای تولید ماسه رزینی با چسب سیلیکات سدیم از مواد و مصالح گوناگونی استفاده می شود و با توجه به اینکه طرح اختلاط و اندازه بکارگیری مواد و مصالح مختلف متفاوت است انواع ماسه رزینی تولید می شود. یکی از موادی که در اکثر مواقع در تولید ماسه رزینی بکار می رود رزین های فنولیک می باشد. این مواد به عنوان چسب های آلی عمل می کننده و خاصیت چسبندگی رزین را ایجاد می نمایند. رزین های فنولیک با توجه به فرمول، مقدار و اندازه در ترکیب ساخت ماسه رزینی بکار می روند. با توجه به مقدار و اندازه بکارگیری در تولید ماسه رزینی می توان انواع ماسه های رزینی را تولید نمود.

ماسه رزینی با چسب سیلیکات سدیم با توجه به فرمول بندی های مختلف دارای مواد مختلف نظیر اوره فرمالدهید و همچنین در برخی از موارد دارای رزین های فنول فرمالدهید می باشد. در تولید ماسه رزینی از سایر مواد صنعتی نظیر مواد آلی و شیمیایی، خاکهای رس استفاده می شود. روان کننده ها نظیر هگزامین و کلسیم استئارات، انواع فعال کننده های نیتراتی و فعال کننده های کلرایدی نیز در تولید آنها استفاده می گردد.

به خواندن ادامه دهید: چسب ماسه بنتونیت

کاتالیزور های مختلفی نیز در تولید ماسه رزینی با چسب سیلیکات سدیم بکار می روند که نقش کاتالیزی دارند. می توان گفت که در ساخت ماسه رزینی همیشه از ماسه ی سیلیسی نیز استفاده می گردد. با توجه به روش های ساخت و ابزارآلات در دسترس کارگاه ها و کارخانجات تولیدی رزین های بکار رفته سه حالت جامد، مایع و پودر دارند. برای تهیه انواع ماسه رزینی با چسب سیلیکات سدیم با ما در ارتباط با شید. همکاران ما علاوه بر راهنمایی های لازم محصول مد نظر را در اخیارتان قرار می دهند. مشاوران ما در اسرع وقت پاسخگوی مشتریان برای پاسخ به سوالات و مشکلات احتمالی هستند.